tisdag 17 mars 2009

vi har planer

Min tatuerare frågade mig vilken dag som passade bäst, torsdagen eller fredagen. Jag visade henne min kalender som var tom och hon sa att hon blev avundsjuk. Dock har min kalender en tendens att fylla upp sig, jag gör bara inte upp planer så långt fram.

Jag pratade med Pappa igår. Han ska fixa en bärbar dator till mig. Det tycker jag är roligt. Den stationära jag har nu envisas med att stänga av sig mest för jämnan, jag tycker det inte bara är bra. Men jag gillar den. Men å andra sidan kommer jag få väldigt mycket mer plats när den inte behöver stå någon speciell stans.

Mitt paket från CC har inte kommit än. Undrar varför. Jag är lite nojig över att någon ska sno det från mig eftersom det inte går ner i brevlådan. Fast så neslig kanske ingen är?

Jag fick min bananphishfoodshake idag. Den var galet god. Recept; en halv banan, ett par skvättar mjölk, några skedar Ben n Jerrys Phish Food. Mixa. Drick med sugrör.

Imorrn har jag seminarium i 4 timmar. 8-12. Hur fan tänker dom när de vill att vi ska va i skolan 8? Det är inte ok. Måste åka med kvart lver 7 tåget. Ovärt.

Nu ska jag iväg. Ikväll blir det familj.

1 kommentar:

Jessica sa...

Snäll pappa du har :)
men du... vi skulle ju ses på torsdag, funkar det iallafall?
Å vad är CC???

Kram