söndag 29 mars 2009

trycka tusenskönor

Häromdagen träffade jag Lina. Hon tipsade om en ny serie, pushing daisies. Nu har T och jag sett första och andra avsnittet och den verkar sevärd. Vi har också gått en promenad i min kära lilla förort och jag tror att den är rätt trevlig på sommaren när allt som kan vara grönt är det.

Igår var vi hemma hos Pappa med sambo. Vi åt god mat och spelade tre olika familjespel.. Scattegories var roligast.

Jag tror att jag verkligen behöver ett nytt jobb. Det känns lite som att de inte har plats för mig längre. Och jag behöver ju pengarna i sommar. Jag funderar på P-lisa. Nån ska ju vara det också. Annars om det är någon som får nys om nått så tveka inte att höra av er.

Nu ska jag försöka sova, det är ju hopplöst dagen efter tidsomställningen.

Inga kommentarer: