lördag 28 mars 2009

hallonruin

Igår träffade jag Annorna. Vi lagade mat och paj med världens dyraste hallon. Köp aldrig hallon. Det är omåttligt dyrt. Sedan åkte jag hem till T. På pendeln lät det som att några bakom mig höll på att riva hela vagnen. Jag orkade inte ens vända mig om och se efter.

Idag borde jag städa hemma, läsa massa artiklar och köpa en blomma. Men det är astråkigt väder ute, så jag kanske bara sitter kvar här och väntar på att klockan ska bli halv fem. Det är nice med helg.

Jag såg på dn idag att pollen är här, det betyder att våren verkligen är på g. Det är också nice. Jag gillar våren, då är det nästan sommar. Och jag gillar sommaren, för då är det varmt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm, hallon i mars?? Hur tänkte ni då?
Det är tur att det står i tidningen att våren är här. Man kan inte säga att det märks annars.
L