måndag 2 mars 2009

skattgömma

Idag bestod min middag av en gurka. Lite andra saker också, men jag ser gurkan som den riktiga middagen. Tills jag för en liten stund sedan kom på att jag hade en Ben & Jerry's Phish Food i frysen. För er obildade stackare som inte vet ved det innebär är det 500 ml chokladglass med mashmallows, kolasås och fiskformade chokladbitar. Fast mashmallowsen är mer bara som fluff som ligger i stråk i glassen. Hur som haver gör jag ju så som brukligt är, tar en sked och äter ur förpackningen. Och helt plötsligt kommer jag ett stor stråk på spåret och lyckas dela på glassen så att det jag ser är ett halvt centimeter tjockt täcke av mashmallowsmet!! Galet gott.

Ville bara upplysa er.

Mamma, bilderna kommer. Ta det piano.

1 kommentar:

Jessica sa...

Du e ju lite tokig, gurka och glass... vilken kombination! När ska vi ses??

kram