fredag 27 mars 2009

ur djupet av flaskan

Igår hade jag massa djupa saker jag skulle skriva här. Istället drack jag en flaska vin i goda vänners lag, blev full och kom hem vid halv två-tiden. Utan de djupa tankarna. De lämnade jag ungefär samtidigt som jag skruvade av locket på vinet.
Idag är jag bakis. Jag skulle varit i skolan mellan 10 och 4, men jag är dålig på att gå upp och vara fräsch dagen efter så jag har varit hemma. Nu har jag iaf duschat.
Om två timmar ska jag göra mig klar för att åka in till stan och möta Anna. Sedan ska vi träffa andra Anna och dricka vin och kanske gå ut. Hur tänkte jag igår?
På lördag blir det iaf lugnt, familjespel.

1 kommentar:

Jessica sa...

Jaaaadu hur tänkte du igår? Lite avis e jag doch, vill oxå ha lite gott vin men slipper gärna bakfyllan!
Hoppas att du får trevligt med A&A

Puss