torsdag 19 mars 2009

vad är det för likhet mellan en korp och ett skrivbord?

Goddag yxskaft... Tentan är nu skickad. Jag gjorde en galet snygg framsida i PS. Eller, kanske inte galet snygg, men ok. DEt enda som återstår nu är att läraren ska köpa det jag skriver. Det är inte lögn något av det, förutom fallet som väl kanske är lite utbroderat, men annars har jag varit väldigt ambitiös. Därmed är det ju inte sagt att det överhuvudtaget är begripligt. Jag kan inte förstå varför man utformar en tenta till att bestå av 5-6 analyser. Självplågeri.

Det har tagit mig hela dagen att städa efter syster som var här och roddade en massa. Men nu är allt tillbaka i gamla gängor.

Senaste inläggets rubrik kom så klart från How I met Your Mother, Barneys standarduppmaning till de andra, framför allt Ted.

Inga kommentarer: