lördag 14 mars 2009

stackars, stackars mig.

Jag tror bestämt att jag har gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och hade ont i halsen, men det kan man ju gå med rätt länge utan att det är nått särskilt med det, men nu (3 timmar senare) känner jag mig riktigt hängig, fick göra avbrott i frukosten och lägga mig en stund. Jag har dessutom ont i kroppen och minsta tryck eller nudd gör ont. Inte värt. Jag som ska på fest ikväll. Kanske inte blir nått av med det. Å så skulle jag ju träffa Thomas en sväng, men nu vet jag inte. Kanske helt enkelt får begrava mig under duntäcket med min nya bok, Tove Janssons Sommarboken. Mysig bok. Påminner lite om Sju sköna snubbar, men är mer välskriven, genomtänkt och harmonisk.

Vi ses till sommarn.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Stackars stackars dig! Hoppas att du slipper bli jätte sjuk!
Skickar massor med krya-på-dig kramar!!!

Anonym sa...

Puppo
T