torsdag 5 mars 2009

polis polis potatisspis?

Nu finns det något att höja på ögonbrynen på riktigt åt i spis frågan. Jag blev i går erbjuden en ny lägenhet istf en spis! Vad ger ni för den lix?
Föreningen behöver en etta som kontor och jag har ju ändå inte en fungerande spis, så jag kanske är intresserad av ett byte.
Det här var fördelarna:
*57m2
*andra våningen
*genomgående lgh (fönster åt båda håll)
*balkong
*nyrenoverad

Det här är priset
*3952 sek, typ 1000 spänn mer än jag har idag. Innan stambytet!

Jag var idag tvungen att tacka nej. Jag har lickom inte råd. Inte om jag ska göra nånting annat än att bo också. Å det vill jag ju.

Tack å gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsamt, men förstår att du inte bara vill bo. Kunde dom inte anpassa hyran till en fattig student!!!
L

Sofie sa...

Haha.. det är juh faktiskt väldigt roligt. :)