måndag 16 mars 2009

varför är det så ont om Q?

Jag har skrivit riktigt långt. Nu är jag dock fast. Det är helt och hållet Qvarsells fel. Så ointressant text. Klockan är kvart i sju och jag har inte ätit middag än, jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag vid halv fem drog fram min ost och åt upp den. Antaligen tyckte jag att det var en fantastiskt bra idé. Jag funderar på att råna myntburken och handla en banan så jag kan göra Phish food och banan milkshake. Inte helt fel. Jag skulle kunna dricka två. Fast egentligen borde jag köpa en 750 ml smootie ist. Så beroendeframkallande. Men det är billigare med en banan. 4 kr mot 30.

Igår såg jag en meningslös film. Man kan säga att det skulle ha varit en komedi, men det var bara en meningslös film. Kommer inte ihåg vad den hette. Vet inte ens om jag fick veta det nångång. Å jag hittar inte rätt avsnitt av Mentalist, det jag inte har sett. Irriterande.

Inga kommentarer: