tisdag 24 mars 2009

genomborrad av stickpinnar

Min plan för dagen var följande
Vakna, äta lite
Duscha
Gå och simma.
Äta på riktigt
Slacka lite
Åka in till skolan

Istället vaknade jag typ 6 gånger, av att jag hade sjukt ont i kroppen och låg på Betty. Ont i kroppen kan man då tycka är naturligt, men det var inte så. Jag drömde att jag var i tatueringstagen och för att kunna börja var jag tvungen att kunna prestera en perfekt kullerbytta, det gjorde inte så ont, men för att tatueringen skulle hamna rakt skulle de sätta tre rikthål. Först körde de in fyra nålar i mitten av min högerarm (alltså fel arm). Det gick rätt fort, så det var inte så farligt. Sen tog hon en sticka, alltså en sån som man stickar med, och tryckte in i min axel. Typ 4 cm in i kroppen. Det gjorde ont. Så gjorde hon samma sak på ryggen, mellan revbenen. Helt sjukt. Aldrig varit med om värre. Jag var helt chockad när jag vaknade. Det sabbade liksom morgonsömnen.

Hur som haver blev det ingen simning idag. Har fortfarande förmycket förkylning kvar i kroppen, känns dumt att simma då :(

Nu r det bara för mig att pallra in mig i duschen och sedan äta en lång mysfrukost med HIMYM. Tidningen läste jag i sängen :)

Å just det, min rubriksplan var ju bara sååå tråkig.

1 kommentar:

Jessica sa...

fyyy vilken läskig dröm!!!