onsdag 4 mars 2009

denna ständiga spis

I fredags fick jag samtal från mannen på familjebostäder. Han sa att jag inte får någon spis av dem. Detta i enlighet med deras företagsjurist. Konstig jurist. Är det någon som känner en jurist som kan bekräfta att det verkligen är praxis att det blir såhär?


I måndags ringde jag då Närbildens vicevärd. Hon tyckte att det var fräckt av dem att göra så. Hon skulle iaf prata med några och sedan höra av sig till mig. Så nu väntar jag med spänning på nästa steg. Dvs jag ger henne en vecka på sig att ringa tillbaka, sedan ringer jag.

Iförrgår var jag å simmade igen, efter nästan två veckors uppehåll. Så jävla motigt!!! Men jag stod ut och sedan var jag där igår också. Jag stod ut då med. men mer än så var det inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vaddå praxis????????? Som om dom brukar få förfrågningar om att byta trasiga spisar alldeles innan de säljer en fastighet!!! Hu så DUMT!!Hoppas att det är krut i vicevärden!
L