söndag 1 november 2009

vetenskap

Jag köpte mig vax för att jag tänkte att det måste vara mycket bättre att vaxa ben och armar istf att raka dom. Men ack. Jag har nog aldrig haft så fel. Jag ska börja vaxa mina ben på salong. Det tror ajg blir mycket bättre, då behöver man inte heller ha självdisciplin att dra bort remsorna "med ett bestämt tag". Då kan man bara ligga där, eller sitta eller hur det nu går till...

Idag träffades kusinerna och diverse barn. det var trevligt. Morgonen tillbringades hos C m fam och när jag kom hem skulle jag diska. Det gjorde jag inte. Jag sköt upp det tlls jag kom hem andra gången. Inte mer än rätt.

Å min affär har bytt ut sig och blivit något annat. Det är jättekonstigt. De vill ge mig ett nytt kort och massa mer post säkert. Jag vet inte hur jag ställer mig till det.

Inga kommentarer: