tisdag 10 november 2009

under mitt skinn

Jag har en till blogg. Den är hemlig. Det finns inget som säger att den är min och den är kopplad till ett annat mailkonto. På den har jag ett annat namn, det finns ingen bild på mig och jag skriver om andra saker. Man kan fråga sig varför jag har den bloggen. Det är för att jag hoppas någonstans att någon läser den, att någon tar del av vad den okända tjejen skriver och kanske kommer med en trevlig kommentar någongång.
Bloggen används inte så ofta, men när det är något jag vill vara lite (jätte) hemlig med skriver jag det där.
Jag har precis uppdaterat den bloggen. I största hemlighet.

Idag råkade jag återigen sova två timmar. Fast idag anade jag att det skulle hända, jag kunde inte somna igår och sov bara sju timmar inatt. Tur att jag inte behövde gå upp förrän vid halv elva.
Igår möblerade jag om. Det blev bra, men om jag skulle få en bredare säng måste jag göra om det igen. Det känns helt ok. Om man tittar under min säng när ingen ligger däri buktar den.
Jag kanske lägger upp en bild eller två här på hur möbleringen blev. Sen. När jag har städat klart. Jävla städning förresten. Jag vet ju att jag aldrig någonsin kommer orka ha det städat. Mitt mål är att det ska vara fint på söndag. Jag har dammat. Och dammsugit i etapper. Jag har slängt grovsopor. Jag ska skura badrum och kök och gå till förrådet. Dammsuga lite till. Och be till alla högre makter att damm aldrig mer ska samlas i min lägenhet.

1 kommentar:

V sa...

Så spännande med en hemlighetsblogg! Det borde nog alla ha en:)
Kram