tisdag 24 november 2009

tillbaka till mig

Idag var jag äntligen och simmade igen. Vilken upplevelse. Jag har verkligen gått å soffat till mig den här hösten. Jag var som de där gamla människorna som bara kommer framåt tack vare strömmarna i vattnet. Jag försökte hålla någon form av tempo men jag var helt slut. Träningsvärken i hela kroppen gjord sig påmind och när jag skulle gå ner för trappan från simhallen sen höll mina vader på att fullkomligt ge upp. Det känns bra. Nu har jag något att jobba på. Och min mage kändes inte så stor.
Nu ska jag nog laga middag -riktig middag för en gångs skull- och sedan sjunka ner framför nya himym och tbbt.

Haha, det bästa med det här inlägget är att det verkligen är allt jag har gjort idag. Jag vaknade vid tolv, klädde på mig efter några timmar och gick å simmade. Skönt å va student.

Inga kommentarer: