söndag 22 november 2009

öppen som en tidning

Jag...
...har en jävligt känslig näsa. Rör ej
...sänks av mörker
...kan inte avgöra om folk menar allvar eller inte när det handlar om att göra saker
...sover inte längre på nätterna fast jag är trött
...blir lugn och glad av att sortera saker
...har ont i hela kroppen
...tar illa upp om någon snackar skit om trilogin (gissa vilken!)
...älskar att bada badkar
...kan äta makaroner 7 dagar i vekcan utan att det gör något
...byter lakan och handdukar en gång i veckan
...googlar ofta engelska ord för att inte stava dem fel
...tycker att det är äckligt med killar med långa naglar
...vill aldrig någonsin jobba heltid
...börjar inse att jag är hemligare än jag tror
...orkar inte engagera mig i vad som händer i världen utan pillar hellre min egen navel
...säger att jag är omyndigförklarad när folk på stan vill att jag skriver på deras papper
...ger inte pengar till tiggare
...går och lägger mig nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

man blir lugn av att sortera saker.

och man imponerar på sina vänner genom att visa sin mani, tex klistermärkerna. =)

L sa...

HIttar ingen bokstavskombination som stämmer. Du är troligtvis normal Ett vitt begrepp. Kram