måndag 9 november 2009

en dag i Cs liv:

Som vanligt sov jag till tolv idag. Sedan, när jag väl gick upp hade jag inte lust att gör någonting. Min plan för dagen var att köpa häftkuddar, mina är slut. det har jag gjort. Jag har också pysslat två julkort, bäddat sängen, gjort potatisgratäng, tittat klart på första Indiana Jones-filmen och gjort listor på allt som måste göras innan söndag. Det blev hur mycket som helst, så jag blev alldeles handlingsförlamad. Tur att V ringde så jag kunde prata av mig lite. Annars, om man inte pratar med någon i telefon när man bor själv då finns risken att man inte säger något på en hel dag. Det är ju faktiskt väldigt obehagligt.
Nu hoppas jag att jag ska lyckas pallra mig bort till förrådet så jag kan bli av med den stora säcken som står och gömmer spindlar i min hall. Dessutom skulle jag behöva ett bord till, eller bli av med alla affischer som ligger å skräpar på mitt matbord. Jag får liksom inte plats med alla saker, pyssel, dator, skola osv.
Jag hittade en mycket fin klänning i HMkatalogen som kom med posten idag. Den är grön och söt, fast ändå snygg. Jag kanske måste ha den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

och lina ringde o tänke på dig o ville leka? tack.

C sa...

öh, nej. Du ringde idag?