onsdag 4 november 2009

dygnet

Ja det här med dygnet är ju lurt som fan. Igår vet jag att jag kollade på klockan vid fem. Jag vet också att jag satt i soffan vid den tidpunkten. Jag minns att jag låg i min säng halvt påklädd vid sju. Vid halv 9 tror jag att pappa ringde. Han väckte mig. Efter att vi hade lagt på borstade jag tänderna och tog bort sminket. Jag vet att jag läste ut nemitidningen som jag hittade bredvid kudden. Nästa gång jag vaknade ringde klockan och det var dags att gå upp. Då hade jag fortfarande tröjorna på mig och sänglampan var tänd. Tur att jag hade framförhållning nog att sätta alarmet iaf.

Idag träffade jag min klass för första gången. Jag fick komma med i en grupp. Det var ju tur det.

Ikväll är det Isis
Det ska bli roligt. Hoppas bara att mitt sällskap som också har biljetterna inte är alltför sjuk.

Inga kommentarer: