onsdag 18 november 2009

näe

Jag har verkligen inte så mycket att säga.
Jag har ont i mina leder.
Jag fikade med kusin idag, det var topp.
Jag överlevde vfun. Nu har jag klarat 60%
Jag har inte råd att köpa boken. Någon som vill köpa en kursbok till mig för ca 300?
Jag äter kakor till middag. Efträtten blir chokladmoussen igår.
Jag var på middag hos mammut igår. Syster å minimannen var med. Syster lagade god mat och mamma lagade godaste efträtten.
Jag hatar sociala spel
Jag älskar födelsedagskort som kommer en dag sent. Då är det som att man sprider ut födelsedagen lite
Jag ska nog lägga mig tidigt idag.

4 kommentarer:

V sa...

Sociala spel? Som charader?

C sa...

Du kan va en charad.
Nej....
Fast charader är rätt kul. Framförallt om det är helt galna grejer man ska charadera :)

L sa...

Vad heter boken?

C sa...

Hur många prickar har en gepard? av Bergius B och Emanuelsson L.