lördag 3 oktober 2009

svinsjukt

Igår när jag vaknade var jag frisk. JAg var inte snuvig och hade inte ont någonstans. När jag kom till vfun hade en av lärarna ont i huvudet. Jag fick också ont i huvudet mitt på eftermiddagen. Senare fick jag även ont i halsen. Sen blev jag lite snuvigare än vanligt.
Imorse när jag vaknade hade jag sovit med munnen öppen hela natten. Hela min överkropp var fylld med snor (inte på utsidan) och jag hade äckelbeläggning på tänderna. JAg har ont i halsen och känner mig seg som tusan. Hur gick det här till?

Igår var det spelning på broder tuck. Det var lite konstigt. Men trevligt. Jag kände mig ashet när jag stod hemma framför spegeln. När jag kom dit ville jag inte ta av mig sjalen.
Jag träffade en jättegullig tjej som var supertrevlig. Vi gjorde sällskap hem och jag såg till att hon fick sällskap. Jag fick många roliga sms under kvällen och lyckades ninja mig in utan att riva hela farstun...till skillnad från vissa andra....

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte svinsjuk!!! en tjej i min skola var där första dagen. o sedan i förrgår. hon var svinsjuk... lääänge...

C sa...

drygt. näe, jag ska vara frisk imorrn. Hoppas du är det också :*