fredag 23 oktober 2009

fredagsfin

Ja.. nä. Idag försökte jag inte ens få biljetterna. Det fick tusan mig vara. Eftersom jag dessutom inte somnade förrän vid tre (inte alls enligt planerna) prioriterade jag faktiskt min morgonsömn. Sen är det tur att det finns vänner som har behov av att höra av sig, så att jag vaknar om dagarna :)
Ikväll tänkte jag att jag skulle vara hemma, ag har ju intalat mig att jag nog håller på att bli sjuk. Men idag är det mycket bättre. Bara lite hosta. Och så fick jag frågan om jag inte skulle hänga på till Harrys ikväll... Det verkar ju bra mycket roligare än att sitta hemma och skriva fånig tenta. Så nu ska jag vara galet ambitiös å skriva klart på typ en timme. Sen ska jag duscha, äta? och svischa in till stan. Sen bär det iväg ut i förorten till varm och kall och sen in till Harrys. Alkohol är ganska bra när man inte tror att man är helt hundra. För den driver liksom iväg alla onda bakterier. Det är därför människor som är sjuka är det så länge, de dricker för lite under tiden :)

Inga kommentarer: