tisdag 20 oktober 2009

valnöt?

Egentligen har jag hur mycket som helst att skriva. Men det ids jag nog inte.
Efter att jag hade varit på veckans höjdpunkt, fika med vackraste V, svängde jag förbi affären och handlade massa grönsaker, frukt, den livsnödvändiga creme fraichen och annat som man verkligen behöver. Så idag fick jag middag! Det innebär att jag faktiskt ätit middag tre dagar i rad! Det är ju faktiskt alldeles toppen :)
Imorrn ska jag gå upp tidigt, jag ska lyssna på bollnäs-Martin och vinna biljetter till Muse och sedan fara till skolan, sätta mig i refbiblan å skriva som fan. Jag har imorgon och torsdag på mig att skriva klart hela det där förbannade arbetet. Jag vill inte. Det vore fint med en självskrivande ordbehandlare. Jag skriver in ämnet, begreppen och vilka böcker faktan ska komma från, sen skriver programmet en bra uppsats samtidigt som jag lär mig allt som skrivs. Att ingen uppfunnit det?
Nu är mitt enda problem att ajg inte är trött. För att orka upp imorrn bör jag rimligtvis gå och sova ögonaböj. Men är man inte trött så är man inte :/

1 kommentar:

V sa...

Så fint du skriver om mig vännen:)
Jag är övertygad om att du kommer fixa hemtentan alldeles utmärkt! Skriv som attan!