onsdag 30 september 2009

skrynkla mig för fan!

När jag först kom dit i morse fanns jag inte med i datorn. Efter 20 minuter (tio över) blev jag kallad ändå. Jag blev inte ett dugg klokare och jag kände inte att jag fick säga det jag vill e heller egentligen. Det var säkert bra, och var sak har sin tid, men jag har ingen lust att prata om det han tyckte var viktigt. Orka älta gamla nyheter liksom.
"Jag kommer inte med några sanningar, allt jag kan göra är att hjälpa dig vända och vrida på dina tankar..."
Ja men så när ska jag dit nästa gång? Nä men vi kan väl vänta tio år eller så. 45 eoner kanske?

6 kommentarer:

V sa...

Ibland kan man få leta ett tag innan man hittar rätt...

C. sa...

Kanske. Men jag orkar inte leta. Jag ger det ett tag till. Det kändes ju inte direkt fel heller.

V sa...

Inte konstigt om det känns fel i början när man inte är van och har förtroende osv.. Jag håller tummarna för dig! Vi borde ses snart!

C sa...

Det borde vi verkligen. Min framtid är tom efter helgen :)
SÅ närhelst det passar dig. Jag har en längre tid velat gå på skansen, kanske något du har lust å hänga med på?

V sa...

I nästa vecka it is! Tisdag slutar jag tolv, det kanske kan vara något?
Hmm.. alltså, det där med Skansen är ju egentligen emot mina principer men jag ska överlägga med mig själv.

C. sa...

haha, jag anade det :P
Men överväg tycker jag låter bra.

Tisdag är toppen. Jag är ledig då :)