fredag 9 oktober 2009

tankar

jag vill mest bara slåss, är det bra då att bli berusad?

galet bra låt, jag är lite långsam teardrop. Kom ihåg att vrida upp volym och bas så att du känner ljudet i kroppen, här är en till spiders and vinegaroons

varför blir jag inte ringd?

jag blev just raggad på av en liten 21årig tjej som ville att jag skulle ligga med hennes kille.

varför måste man äta när man inte vill?

när man inte riktigt känner att man är en del av verkligheten, är man det ändå då?

-det räcker med att man ser till att klara ettan, tvåan behöver man inte bry sig om, då kan man skolka hur mycket som helst men ändå klara sig. (tubsamtal)

övernattningsväska? dödsångest? fega ur? sms? tid? dricka? interaktion med okända? ju mindre pepp=desto fler rörelser upp till munnen=snabbare fylla, men inte mer önskad. Skit. Det här med olika val. Har det inte med bokstäverna att göra? Måste jag skämma ut mig för det? Eller, om jag inte gör det, kommer jag då att förlora?
Vad är det som är rätt och vad är det som är rätt för någon annan, inte jag?

2 kommentarer:

V sa...

Ibland skriver du sådär härligt mystiskt:)

C sa...

Jag vet :) Jag gör det med flit. Det måste vara så ibland.