fredag 9 oktober 2009

din ruttna rot, din fulla kork

Igår fick jag en genomgång och förevisning av hur en paintball-markör (vapnet) fungerar. Min granne pysslade med sin när jag kom in på en kopp te.
Nu sitter jag och försöker peppa på korridorsfest. I mitt disträa tillstånd vet man dock aldrig vad som händer, och istället för att göra det jag skulle råkade jag ramla över några magnus och brasse klipp från varning för barn (showen?). Det var väldigt roligt. Nu är klockan fem och jag vet vad jag gärna skulle göra, men istället ska jag nog kanske göra nått att äta och sånt där. Sminka mig kanske också. Jag gick av vid fel station idag... det var ju lika väl att gå av där ändå, då kanske jag skulle få syn på någon önskad och så var det ju självplock på det bolaget. Lämpar sig bättre när man inte vet vad man vill ha :P
Imorrn är det födelsedagsfirande upp å ner i en flaggstång fem gånger och sedan utgång (?). Det som lever får se vad som händer sen. Jag är redningen själv.

Sen, en annan dag är det inflyttningsfest på P. Jag vet inte vad jag ska vara. Någon som har förslag på inte alltför knepiga utklädningar som börjar med P?

1 kommentar:

L sa...

prisutdelare, pissråtta, pion, perestrojka, primtal, psykolog, pratkvarn, plakat,ponny, pannkaka, palett. Se där, många bra förslag!