lördag 2 januari 2010

just a car crash away

Igår började bra, eller om jag ska ta det från början så här i början så var nyårsafton en mycket lyckad kväll, god middag här hemma, rolig fest med massa nya människor! Jag provade på play piercing också. Det var jätteläskigt men inte så farligt. Säkert något jag kommer vilja utsätta mig för igen.
Sofie och jag var hemma här vid halv sju. Då somnade vi. Vid elva var vi uppe och skuttade igen. S skulle med tåget kl 1 och vid samma tid gick jag in till grannen med badpåsen redo. Efter badet gick vi över till mig och drack te. Senare gick han hem och jag lagade middag. När den var äten slog all satans helveteavfallsångest till med självdestruktiviteten i släptåg. Jag tvingade ut mig på promenad och pratade lite med E och L. Då släppte den för att komma åter när jag lagt på igen. I vanliga fall har jag ju alltid bakisångest, för saker jag kanske har gjort när jag festade kvällen innan. Jag kanske sa något dumt, stötte mig med någon, var för högljudd osv.. Men det här var bara jaghataralltochmittlivångest. Skit. Länge sen jag kände så.
Till slut gick jag iaf och la mig efter att V fått mig på andra tankar och efter en stund sov jag ju, såklart. Jag var väl eg trött som få.
Idag är en ny dag, som det så ofta är när man vaknar efter en natts sömn. Idag är det middag hos P och M. Sen vet man inte vad som händer.

Inga kommentarer: