måndag 4 januari 2010

ge mig ge mig ge mig

Jag hatar när jag inte kan sova. Täcket är för varmt, rummet för kallt. Hungrig, mätt. Rastlös men orkar inte resa mig ur sängen. Farligt att lämna datorn på. Den är så lätt att ta sig till.
Idag var jag spontan. Det är bra att vara det. Ibland iaf.
Imorrn kommer Lina hit. Jag hade tänkt ha det dammsuget då. Det kommer jag nog inte ha. Jag borde ha diskat undan nyårsdisken iaf. Det kanske jag inte heller kommer ha gjort.
Just nu känner jag att mitt liv skulle vara oändligt mycket roligare m jag fick en sisådär 20000 kr. Då skulle jag köpa allt det som jag känner fattas mig (oh ja, nu är jag materialist igen). Jag skulle gå in på gothicshop, på nubia och se till att köpa mig en sån där fin korsett. En under-bust. Vilken frihetskänsla. Då gjorde det inget hur hårt det var snört, det gick ju faktiskt att andas ändå! Mycket trevligt.
Varför kan inte jag bara vara miljonär?
Hehe, det känns fel att bara skriva det, med tiggaren från t-banan färskt i minnet.

Inga kommentarer: