tisdag 5 januari 2010

det trodde ni inte!

nu ska ni få en lista. Listan är över saker jag just nu har på mitt skrivbord.
dator
högtalare
sladdar
pennor
2 tandborstar
1 ficklampa
1 linjal
eltejp
6 ringar
svart resårband
lite mörk choklad
1 tom plastskål
1 illgrönt nagellack
1 tygväska
2 tomma kartonger
1 anteckningsbok
kalendern
massa random papper
häftkuddar
självhäftande tejp
två armband
kvitton
etiketter i brun kartong
flikar att markera viktiga sidor med
kamera
kamerafodralet
1 örhänge
1 matta
3 skålar (penn och suddskålarna)
1 ful svart papperssamlare
2 kursböcker
1 oihopvikt kartong
en till burk
mp3spelare
hörlurar
1 bankdosa
några gamla julfrimärken
betalda räkningar
1 hub
lite tyg i olika färger
1 mus
1 volymkontroll
1 lampa
5 tandstickor i en förpackning
1 tejphållare
1 rulle TNBC-tejp
1 hårklämma
1 dagbok
telefonen

förstår ni varför det blir rörigt på mitt skrivbord eller?

Å ingenstans hittar jag min mp3spelares laddare. Om det är någon som har sett den så kan ni ju säga till. Den är spårlöst försvunnen. Å nu sover min fot.

5 kommentarer:

V sa...

Min själ en välutförlig beskrivning av ditt skrivbord. Jag kan verkligen se det framför mig och så tillika känna din längtan efter att bygga ett torn av alltihopa, ända hit.

Caroline sa...

visst är det. Och ett väldigt viktigt blogginlägg :P
Jag tror tornet skulle rasa, eller se ut som huset där Merlin och den där lilla killen (Arthur?) bor i på slottet i svärdet i stenen..om jag inte missminner mig.

L sa...

Jag tycker att det verkar onödigt med en matta. Annars är det ok.

liinafliina sa...

que!?!!

Caroline sa...

mattan är en sån där liten som ligger under ena pennburken :P