tisdag 12 januari 2010

bry bryderi broderi

Jaha mina kära vänner. Det här med skolan är jag inte så bra på. Det går bra så länge det går av sig själv, men så fort jag måste anstränga mig så är det inte så kul längre. Jag kan inte vara entusiastisk. Folk runt omkring mig är astaggade och tycker typ att skolan är det roligaste som finns. Jag tycker om äppeljuice.
Idag har jag hängt med Lina, lagt mängder av passianer (1 har gått ut en gång), ätit mackor, avocados, rester från igår, poppat popcorn, druckit två kannor te, pratat i telefon, facebookat, spelat tetris, spelat andra menlösa internetspel, köpt färgglada lappar, möblerat mitt framtida hem och kollat på serier. Jag har verkligen inte pluggat i närheten så mycket som jag borde. Faktum är att jag tror att jag har pluggat typ en timme. Det får gå som det vill imorrn. Jag bryr mig inte. Jo det gör jag. Men jag orkar inte bry mig så mycket så jag gör något åt det. Jag vill ha sommar, värme, lov och ett bra jobb som ger bra betalt.

Jag vill ligga i ett badkar, jag vill inte ha ont i varenda led i hela kroppen, jag vill att det ska vara helg, jag vill inte skriva tenta imorrn, jag vill ha en stor tatuering på halva ryggen, jag vill ha en personlig håruppsättare...jag vill att passianserna ska gå ut oftare.

Inga kommentarer: