lördag 9 januari 2010

mera materialism

Ja men skjut mig då, men jag har nog aldrig förr velat ha så mycket och haft så lite pengar. Var inne på shock idag... Kollade lite på deras reahörna, men det som intresserade mig mest var en kritstrecksrandig, kort klänning med lite spets nertill och korsetten ni redan har hört om. Jag hittade också fina t-shirtar, andra klänningar och kjolar.
Nåväl, vad är väl en bal på slottet. Jag kan ju fortsätta skuldsätta mig som fan, få ett -förhoppningsvis- roligt men crappy betalt jobb och aldrig någonsin kunna shoppa loss. Jag hatar detta. Dessutom är det vinter. Och mörkt. Och storm i min lägenhet pga otätade fönster. Nu blir det att baka en pluggarkaka och skriva rent alla anteckningar från den här kursen.

1 kommentar:

L sa...

Det är farligt att gå på stan. Aldrig i januari iaf!!