tisdag 19 januari 2010

stenen blev till sand

När jag gick ifrån studievägledaren idag kändes allt mycket bättre. Om ett år är jag klar. Dit är det förhoppningsvis bara två små skruttkurser, en distanskurs och en vanlig plus en C-uppsats. Det är bra.
Jag har precis läst ut en fantastisk bok, som heter Den besynnerliga händelsen med hunden om natten och rekommenderar den varmt till alla. Den får en att tänka ytterligare lite mer på att alla handikapp syns inte på utsidan, och att vi alla är olika men att alla har sina system för att saker ska fungera på bästa sätt.

Idag sak jag tvätta. Imorrn är jag ledig. Imorrn ska vi ha sovmorgon i det här huset. Jag städade badrummet idag och snart ska jag tvätta. Men först är det matlagning som gäller. Hungrig som en hel björngris.

3 kommentarer:

L sa...

Kul att du gillade boken!(men det trodde jag ju också..)

Anonym sa...

är det den cuorios dog bla bla bla? om en autisktisk pojke... ?

om det är den har jag läst den. omdet inte är den rekomenderar jag dit att leta reda på the yellow courisos bla bla boken o läsa den med... kram!

Caroline sa...

ja det är den :) fast jag läste den på svenska...