onsdag 13 januari 2010

they were dancing to the music vibe

Jaha, så jag fick inte skriva tentan idag. Sakta men säkert har jag börjat kunna distansiera mig till det och insett att livet visst fortsätter trots det. Som tröst köpte jag ett par tio cm höga skor med trehålssidensnörning. Jättefina. Jättebilliga. Jag skulle vilja ha flera skor. Det fanns massa fina pumps (fult ord, lika hemskt som jumper och blus) som jag inte kan ha för att jag tycker att mina fötter ser konstiga ut, men så fanns det några andra sorters skor som jag inte vet vad de heter som var fina. Typ som promenadskor men med hög klack. Om ni förstår?

Hemma somnade jag mitt i himym och sov i två timmar. Känner mig färdig för sängen igen nu. Imorrn ska jag göra ett nytt försök att få jävla vfu-rapporten påskriven. Jag ska också skriva den tresidiga rapporten som ska vara inlämnad på fredag. Men idag hade jag ingen lust med det så jag läste Anna och Malins uppsats ist.
Jag måste nog diska imorrn också. Min bänk och ho svämmar över. Det vore fint att ha några små diskgnomer som tog hand om allt sånt.

1 kommentar:

v sa...

Skönt att höra att du fått lite distans till den hemska händelsen!
Jag håller med dig,jag vill också ha fler skor!
Ta hand om dig, kram!