fredag 15 januari 2010

bakläxa!

Kanske sämsta uppslutningen ever!
Häromdagen bad jag er hjälpa till att rösta på Sofie så hon ska få åka till fjällen. Nu har jag varit inne och sett efter vilka som förtjänar min vänskap av er och jag fann tre läsare på hennes fans-lista! Jessica, Anna och Mamma ni har en plats i mitt hjärta. Till er andra så finns chansen fortfarande. Klicka på länken, klicka vidare på "bli ett fan" och fyll i uppgifterna. Ni kommer inte hamna i konstiga spamregister eller få massa dryg reklam. Kom igen nu!
En minut av era liv för att Sofie ska få en vecka i fjällen, så jävla stor uppoffring är det inte för er...

Länk att klicka på:

http://www.snoresan.swebusexpress.se/?page_id=81&gid=82

4 kommentarer:

V sa...

Nu är du orättvis!
Jag var faktiskt inne där och klickade på henne!
*hmpf*

Caroline sa...

fast du står inte med i listan, så du har nog inte registrerats...
Du har ifs en plats i mitt hjärta ändå :*

V sa...

Men... jag försökte regga mig igen.. men då sa dem att jag redan var reggad? *snyft*
Tack för platsen<3

Caroline sa...

Jamen dåså.. Kanske är det ett konfiramtaionsmail du har fått men inte svarat på?