torsdag 20 augusti 2009

hn11a4qrx52

JAg blir så förannad på denna hysteri runt svininfluensa. Visst, det var lite coolt när den kom, folk skulle dö som flugor å svepa med sig 1/2 jordens befolkning ner i graven. Det var ju maffigt. Men nu är liksom nyhetens behag över. Jag blir så less på att folk fortfarande håller på att oroa sig. Jag ska verkligen inte vaccinera mig och jag tänker inte heller bli sjuk i den. JAg var inne på en frågespalt häromdagen, där handlade 95% av alla frågor om den fördömda influensan. På dn idag möts man av influesahysteri, kom igen, chatta om influensan? Seriöst, har folk inget liv eller? Sluta fokusera på sjukdomar och inse att livet är underbart.
Och det kan jag säga fastän jag jag fick meddelande från läkaren att jag har pillat i mig fel penicillin och fick ett nytt idag. Paketet som jag väntat på försvann iväg med brevbäraren igen för att hon var feg och vågade inte ställa det utanför min dörr. Skit. Men vafan. Jag tänker inte riva upp himmel och jord över nån satans influensa.

1 kommentar:

V sa...

Bara för att du säger så där kommer du säkert bli sjuk:P