onsdag 5 augusti 2009

fläckvis bränd

Hemma sedan två timmar. Jag har haft det jätteskönt på seglingen, men har bränt mig lite. Lätt hänt därute kan tyckas, men jag borde väl ha lärt mig att skydda mig. Hade med mig spf 10, 30 och 50. Armen fick ha 50 hela tiden, och resten fick mest tio. Nu har jag en bränd fläck på axeln och en under naveln. Det var ju sådär - men vad som värre är att min värld gungar till då och då. Det brukar ta mitt balanssinne en dag att ställa om sig från båt till land. Oh well, lite mer segling kommer med bilderna som jag ska gå igenom och lägga upp. En annan gång.

Ikväll spelar Sirqus Alfon i Vitan, men jag ska visst tvätta. Dålig planering? Alla ska dit...

Imorrn blir det lite jobb och kanske lite Elin, på fredag ska jag träffa lillebror och Wilma och på lördag (om det är vackert väder) ska Lina få sin födelsedagspresent. På söndag far jag och Sofie ut till hennes land. Den som sa att sommaren var semester far med lögner. Elin väntar på min uppmärksamhet också, jag vet inte hur jag ska hinna allt?
Nästa vecka verkar det inte finnas mycket till planer, men det hinner nog boka upp sig. Det gör det för jämnan.

Inga kommentarer: