lördag 29 augusti 2009

slöseri

Jag har lånat min mammas bil. Det är vansinnigt roligt att köra bil. Jag önskar att jag hade tagit den igår in till stan när jag skulle träffa R och T. Men ist var jag fast i klorna på sl i typ en timme.
Tidigare på dagen var Anna och jag på utflykt till Ropsten till den stora Myrorna-butik som ligger där. Jag hittade en ny skrivbordslampa (min gamla är verkligen trasig) och en liten tekanna, lagom för två personer. Jag hittade också p-böter när vi kom ut till bilen. Helvete. Lampan och tekannan blev då ett ganska dyrt kalas.
Sen for jag iväg till Farsta och tröstshoppade på lagerhaus och indiska. Nu är jag ägare till 4 väldigt fina indiska-glas och på lagerhaus hittade jag två nya lakanset, två rullar omslagspapper, 6 rullar snöre, tre kökshanddukar, ett vykort och en vitlöspress.
Det bästa fyndet utan konkurrens var dock klockan jag köpte på Ur & Penn. Galet snygg. Min klocka gick sönder för några år sedan och nu äntligen hittade jag en ny, på rea dessutom.

Inga kommentarer: