fredag 7 augusti 2009

ovisshet

Nyfikenheten tar över, underbara internet. Tänk om jag kunde hitta det jag tror finns. Men, jag saknar helt klart några viktiga uppgifter. Snoka snoka.
Helgerna i september blir hektiska. Första helgen har Anna fest sista helgen Sofie. Och dessutom fyller fantastiska systerdotter år, då måste jag ju vara hemma. Det innebär åka tåg tidigt tidigt på söndagmorgon. Då brukar man inte vara så fräsch. Eller, jag brukar ifs tillhöra de fräschaste, men inte för barnkalas. Det får nog helt enkelt bli så ändå.
12%.

Hur tusan ska jag hitta det jag är ute efter. Jag litar stenhårt på min magkänsla i det här fallet, men den ger mig tyvärr inga svar. Kanske jag helt enkelt ska fråga min länk.

Det var inga zombies i tvättstugan. Det var bra. Jag var rädd att de skulle myllra ut från den där dörren som stod på glänt. Jag stängde den inte. Det är alltid bäst att inte röra sånt som är lite obehagligt.

1 kommentar:

V sa...

Hey Friend.

Diggar din nya färg på bloggen, även om jag är ett större fan av röda nyanser än blå/lila/grå:)

Tjipp och kram