tisdag 26 maj 2009

nattfrossa

Den här dagen artade sig väldigt bra. Jag fick en date med min underbara Johanna, jag fick annan positiv kontakt till och från under dagen, och till sist hängde jag lite hos grannen. J hällde i mig lite mer vin än vad som nog egentligen hade varit bra, men. Det blir så ibland.

Min telefon gick sönder idag. Nu kan jag ringa typ 5 personer. Sofie, Anna, Lina, Johanna, Thomas, Mamma, Pappa och Jessica. Jag ser inte fram emot att behöva köpa en ny telefon. Ovärt..

Imorrn är det skolarbete för fulla muggar. Segt. Men, jag tycker nog att det kan vara värt ändå. Nu väntar sängen. Tom och kall. Lina sover någon annanstans inatt. Ingen kan man lita på. Men alla är bra. En är fantastisk och en är spännande. En är trovärd och en tredje är pålitlig. En fjärde kan jag lita på och det finns en annan som är allt. Någon bakom hörnet är underbar och jag vet en som är toppen. Jag är jag och det är fan inte heller så dåligt. Försök vara jag så märker du att det minsann nog är lättare att vara dig själv.


Nä nu är rökpuffen en faktum och fyllan avtar, inget kan man lita på och ingen är som den borde. Sängen är fortfarande tom och var fan är Lina?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker du är toppen!!