söndag 24 maj 2009

avkoppling

Helgen var fantastisk. Den började i fredags med att jag fick träffa den underbara tjejen, sedan åkte jag till Lina och tittade på när hon målade om. Jag hjälpte till lite grann, men inte s mycket. Mest satt jag å tittade på. Efter ett tag ringde Patrik och så åkte vi till landet. Där regnade det en del hela lördagen, men så var det lite sol och då passade vi på att ta en promenad, så att jag skulle få en fästing. Vad är det för fel på mig lix?
De håller på att lägga golv i sjöbon så att det blir lite lättare att vara där, ställa upp bord och ha disco, så det blev lite skruvande också :)

Idag kom jag hem och hämtade mitt paket hos grannen som han hade tagit hand om. Dessutom hade jag fått både Nemi och Pondus. Fantastisk avslutning på allt.



Norrsidan



Lövskog med sol



Lägga golv i sjöboden

1 kommentar:

Anonym sa...

oj vad duktigt. inga klick golv där inte...