torsdag 21 maj 2009

underbara varelse

Jag har just börjat lära känna en tjej. Hon är helt fantastisk. Jättesnäll, rolig, smart, kunnig, avslappnad, ger mycket av sig själv, sarkastisk, allvarlig, lättsam och vacker. Hela hon utstrålar lugn och aktivitet på en gång. Hon är mångsidig och jag har antagligen bara sett en väldigt liten del av henne. Mitt problem är att jag inte kan närma mig henne på något bra sätt. Jag vet inte riktigt hur det ska gå till isf. Jag skulle vilja känna henne mycket mer. Utan att skrämma bort henne. Jag har tyvärr en tendens att vilja sluka människor jag lär känna. Det är som faser, först ser jag personen, sedan vill jag helst av allt bara umgås med henne/honom, sedan mattas det av och jag kan förhålla mig på ett normalt sett till den. Nu är jag på Har sett stadiet och känner att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare till Umgås 24/7 med henne. Haha, det kommer jag aldrig göra, men iaf oftare än nu. Och under andra former.

Vidare försöker min rygg ta livet av mig. Det kommer bli jättebra att åka ut till Blidö och sova där i två nätter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nej caroline. det går inte.

Vickan sa...

Det bästa är nog att inte fundera så mycket på vad som är korrekt agerande utan mest bara göra kan jag tro. Bara till och fråga om hängtid, typ. Vad kan gå fel liksom?