torsdag 28 maj 2009

materialistisk eufori

Ikea kan vara det bästa som har hänt. Idag var det dessutom inte särskilt många människor där. Lina och jag hade kuddkrig med inplastade kuddkorvar. Det här fick jag för 519 kr:
2 sovkuddar
1 sommaräcke
1 lampa
2 teburkar
1 durkslag
4 knivar
3 filtar
1 set med tavelkrokar av olika utförande

Å det mesta betalade GfK. Nice :)
Häromdagen inhandlade jag också krokar till badrummet. Så här kommer en lägenhetsupdate:



Lina tecknar i soffan




Fina sugproppskrokar




Superbra hänga-över-dörren-krokar




Äntligen kom tavlorna upp. Och från den här vinkeln ser man inte att de inte hänger perfekt.


idag gjorde jag om bloggen, och av en händelse igår kom jag ihåg att jag inte alls använde Arial när jag skrev här, utan Verdana. Men, det har liksom av någon oförklarlig anledning blivit arial ändå. Konstigt. Nu är det iaf tillbaka som det ska vara.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Fint det blev! Både på bloggen å i hemmet, fast man kan undra vad sommaräcken är ;-)

puss

Anonym sa...

FINT!
men GfK?
L

Anonym sa...

snygg dag!