måndag 18 maj 2009

the show must go on...

Att gå upp halv sex på morgonen är inte ok. Det är ännu mindre ok när någon ligger kvar i ens säng och får sova i två och en halv timme till. Lina kom igår och stannade kvar. Nu har hon reservnyckel och en egen hylla i kylen. Fast det har hon inte. Hon bara tror det :>
Hur som haver sitter jag nu i skolan och har varit duktig. Och igår var jag ännu duktigare och gjorde mig en matlåda till idag. Jag kom också på, efter att jag hade gjort varma mackor till mig och Lina att min föda den när helgen har baserats på ost. Ost kan vara det bästa som finns.

Idag är planen skola till hur länge som helst. Sedan ville Mia att jag ska komma till henne och hälsa på. Men hennes jätteläskiga pojkvän kommer ju att vara där, så jag vet inte om jag törs gå dit.
Imorrn kommer jag äntligen få rena kläder, jag förstår inte varför jag måste tvätta hela tiden? Kan det ha något att göra med att jag sätter mig i bajs när jag är ute å reser i landet?
Efter tvätten är det iaf dags för Aspudden igen, kom gärna och hälsa på mig mellan 13 och 16. De öppnar för allmänheten först kl 15, men man kan nog komma innan också. Är man bilburen tackar jag gärna ja till skjuts hem.

Inga kommentarer: