onsdag 27 maj 2009

utbrytare

Jag är lite labil idag. Jag har lyckats göra ett grupparbete. Jag lyckades också åka tunnelbana flera gånger utan att fullkomligt explodera på någon. Men det krävde sin energi. Annars har jag varit bakis och ganska ångestfylld idag. Jag har vänt och vridit på saker till förbannelse utan att det egentligen har givit mig något positivt alls.
Nu är det dags för en film, chips å dipp och Lina. Det är nog tur att hon är här idag. annars kanske jag hade rivit hela lägenheten och ätit upp mig själv. Det är konstigt att vissa dagar kan vara så.

Jag fick en klänning idag av Lina. Den är svart och jättejättefin. Men lite för stor. Så nu blir det syflirtning med M. Och jag måste köpa nya kängor. Mina är faktiskt förstora. Det är konstigt. Dessutom måste jag köpa en ny telefon. r det nån som har någon över? Gärna en sonyericsson.

1 kommentar:

M sa...

OK, försök!
M