torsdag 15 januari 2009

ett torrare badrum!

Idag hade jag pappa och Maggan på middag. Det hela blev väldigt lyckat måste jag säga. Maten besto av vildrismix och marinerad kycklingfilé och grönpepparsås, grönsaker och bröd. Till det hela drack vi ett australiensiskt vitt vin som heter cacadu ridge. Väldigt gott. Till efterrätt hade jag gjort lite fruktsallad. Jag upptäckte att det krävs god planering och mycket tid för att kunna laga så mycket mat i mitt lilla kök. Nu är det fullt med disk. Den får nog vänta.
De hade med sig inflyttningspresent till mig. En duschdraperistång med tillhörande duschdraperi och lite badrumssaker :) Så nu är det så här fint i mitt badrum:


Pappa hade ju såklart med sig borrmaskin och allt som kan behövas när man sätter upp sånt, så han satte dessutom upp min nackspegel i badrummet och min anslagstavla bredvid skrivbordet. Dessutom lämnade han lite tavelkrokar, så att jag kan sätta upp de få tavlor jag har.
Så imorrn när Anna kommer hit kommer jag ha det ännu finare än vanligt i min lilla toppenlägenhet!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med lite presenter!
Snart ska jag komma och inspektera din lägenhet oxå :-)
kram