tisdag 13 januari 2009

en himmelsk drog

Haha, jag fortsätter min hatkärlek till det fruktansvärda prettobandet Kent. Finns de ens längre? De suger.

Ur det mer personliga perspektivet av rubriken så har jag verkligen hittat hem. Ljuva vatten. Kanske asjobbigt att gå dit, men ack så värt att gå upp ur bassängen, alldeles varm och med vetskapen om att jag har svettats, men inte märkt av det. Jag klarar mitt första mål utan problem nu, men nu kommer nästa mål, 1 km på 20 minuter. Jag simmar riktigt långsamt nu, typ 35 minuter! Så fort jag är nere på tjugo ska jag utöka sträckan.
Idag när jag kom ut till bassängen var jag helt själv, förutom en tjej som simmade på snabbanan. Men där behöver jag ju inte vara om det inte är fullt med långsamma tanter i motionssimmet.

Funderar på att gå dit en sväng till innan de stänger... men nu kanske det är föreningstid där...
Jag ska också se till att mitt hem blir så pass representabelt att jag kan fota det och lägga upp här..

1 kommentar:

Jessica sa...

jag vill oxå simma, men det frå väl vänta tills bebis är ute... och JA kent finns fortfarande men dom gör långt ifrån lika bra musik som den skivan där en himmelsk drog är med...

Kram