måndag 26 januari 2009

Så, jag träffade min grupp idag. Eller, en person ur min grupp. De andra två var tydligen inte på föreläsningen. Iaf, den här tjejen verkar väldigt vettig och det är ju lovande, inför hela terminen lix..


Jag hann med att simma idag också. Skönt, men jag fick verkligen tvinga mig sjlv dit. Har inga bra skor så jag fryser om fötterna hela tiden. Mina vinterskor har verkligen gått sönder och jag har verkligen inte haft råd att gå till en skomakare. Mina fejkkängor är egentligen för små, jag kan ha dem en eller två dagar i rad, men de är inte speciellt sköna. Inte för åtta timmars dagar iaf. Det lämnar mig med mina låssasconverse från Kina. De borde vara varma eftersom de är fodrade, men det kunde inte vara mer fel. Efter ca 2 minuter ute i kylan känns det som att de tar in vatten. Jag vet inte om de gör det, men det känns så.

Jag pratade med Sofie idag, hon kommer till stan nästa vecka. Weeee. Så vi ska försöka ses jättemycket. Och hon ska göra en lite läbbig sak och jag ska titta på så nära jag får :D
På min egen kroppsmodifieringsfront händer det då verkligen inte mycket. Om någon känner för att sätta in en 15000 på mitt konto är det fritt fram. Jag ger gärna ut numret till det ändamålet.

Näe, nu ska jag bort till tvättstugan, första maskinerna borde vara klara för hängning nu. Sedan blir det mer How I met your mother.

Inga kommentarer: