måndag 5 januari 2009

räddad av en traktor

Igår kväll var det lite lurt att somna. Men slocknade iaf runt halv ett. Väldigt sent för att vara pancho-Caroline. Klockan på mobilen var ställd på 6, för jag skulle hinna duscha och ändå komma i tid så att jag hann röja det skrivbord jag hade stökat till innan helgen.
Men för jag vet. Laddaren var också i, och nångång blev det något fel så min mobil slutade funka och istället vaknar jag av en galen traktor utanför fönstret som grävde upp/ner buskar. Tyvärr började inte traktorn kl 6, utan 9.19. Åtminstone var det då jag vaknade. En akutdusch och ingen frukost senare var jag på jobbet vid halv 11 och hade missat halva telefontiden. Mindre poppis.
Så nu är jag dömd att må illa hela dagen pga dåligt matintag i morse och jag glömde dessutom att plocka med mig en tjocktröja så fram till klockan 5 ska jag frysa. För att inte tala om utet. Som bara är helt brutalkallt.

1 kommentar:

Jessica sa...

Typiskt!
men tur att det inte är så välisolerat dårå så traktorljuden nådde in :-D