onsdag 15 april 2009

heroinist? Javisst!

Jag har gjort en väldigt god gärning idag. Jag har lämnat blod. Det är inte något nytt för mig, men jag tycker att det är lika obehagligt varje gång. Jag hatar det. Och idag råkade jag dessutom ut för en ganska otrevlig syrra. Men, det gick bra, trots att hon råkade scratcha lite med nålen på venväggen. Det orsakade ett ganska fult, blårött märke. I mitt armveck. Dessutom har jagju ett märke efter nålen. Så på det hela taget ser jag ut som en heroinist. Å imorrn ska jag slänga fram armen för tatueraren. Hon lär ju undra.

Idag ringde en om min spis. Den är på g.

3 kommentarer:

Anonym sa...

är det den armen, hahaa. nu ska jag försöka länka till din logg i någon slags lista...

Anonym sa...

http://forget.se/bilder

Anonym sa...

Vajjert!! Hoppas du får en Artur Martin!
L