måndag 13 april 2009

en vecka full av

Senaste veckan har verkligen varit världsomvälvande. Dels har det varit påsk, men det selar inte så stor roll. Vad som större och viktigare är att T och jag har gjort slut. Det är tomt. Vi var ihop i drygt 5½ år. Men, jag tänker inte hålla på att skriva om hur det känns här. Det är inte bloggbart.
Men, eftersom jag har haft lite svårt att vara själv så har jag verkligen sysselsatt mig istället. Jag har haft lite folk här, i torsdags var det lite vin(och öl)kväll, i fredags var jag hos syster mf och förberedde brunchen vi skulle ha dagen därpå. På lördagen var jag ute med Lina, kanske världens värdelösaste utgång, det var vi och 15 pers till ute. Det är ju sådär :/. Det slutade med en chipspåse och HIMYM hemma hos Lina som jag sov hos sen. Igår var det sol och dagen började med gatukonst bakom medis, ackompanjerade av galna bajenfans. Vi ritade jättefint med jättegatkritorna Lina hade köpt. Sedan mötte Anna upp och tillsammans med andra Anna picknickade vi på Skinnarviksberget. Väldigt trevligt. När det var dags att åka hem följde Anna med mig hem och pärlade pärlplattor. Idag har jag av någonoutgrundlig anledning träningsvärk typ i hela kroppen. Jag undrar varför?
Idag ska jag försöka vara duktig, tvätta, skriva den förbannade resten, kanske läsa lite också och panta burkar/slänga glas.

Inga kommentarer: