tisdag 14 april 2009

- 2 dagar

fighten om min spis är återigen igång. Jensen (företaget som vi ska ringa till om vi har något fel i bostaden) hade inte hört talas om min spis. De var dessutom rätt otrevliga. Så nu har jag skickat ett rätt argt mail till styrelsen där jag undrar vadsom egentligen pågår. Jag börjar bli riktigt jävla less på det här.
Jag och två till var också och klagade på resultaten på våra tentor idag. Det gick inte heller som vi hade tänkt. Men läraren lämnade iaf våra tentor till en annan människa för en andra bedömning. Det var väldigt många i klassen som var väldigt missnöjda och tyckte att de blivit orättvist behandlade.
På seminariet idag hade vi en rast. På en kvart. På tre timmars redovisningar. Pedagogiken flödar på lärarhögskolan. Väldigt seriös och vettig utbildning jag går. Jag tror att jag ska börja designa mjölkpaket med doktorsutbildningar på baksidan. Det är ungefär lika seriöst.

Jag har använt min nya skrivare idag. Och kopierat. Det gick väldigt bra. Imorrn ska Lina och jag ut på stan och härja. Jag måste lämna blod också. Innan jag börjar tatuera mig. Skräcken och nervositeten är ett faktum. Jag kommer antagligen dö.
Om någon har tråkigt på torsdag mellan 12 och 16 finns jag på Flashfighters i Aspudden.

1 kommentar:

Jessica sa...

Du e ju för underbar!
Står helt klart på din sida angående spisen, ska jag slå nån så säg till!

Stor kram