tisdag 28 april 2009

varde vardag

Lina räddade mig igår från mitt liv. Hon bjöd på chokladmuffins och te. Imorse när jag gick därifrån hittade jag inte hennes brevlåda så jag kunde slänga in nyckeln.

Jag har kopierat upp massa fina elefanter som jag måste klippa rent. Jag har också gjort klart vernissagekortet jag lovat M och E. Nu är det bara affischen kvar. Och tentan. Och jobb.
Jag ringde iaf till min chef idag och hon kunde inte lova någonting före 12/5. Segt. Hittade två jobb till idag, måste väl gå på expot på måndag också, för att se om jag kan få nått därifrån. Lina tipsade om ett ascoolt jobb, typ cykla med turister ute i skogen och hitta älgar. Det lät väldigt roligt, men jag hittade inte den annonsen.
Fick brev från försäkringskassan, men inget besked. Så nu har jag skickat in ytterligare handlingar så hoppas jag på positivt bifall.

Jag längtar till nästa helg. Då är tentan inlämnad (förhoppningsvis ;>) och jag är på väg till göteborg!

3 kommentarer:

Jessica sa...

hitta älgar?! Måste vara ett jobb som bara kans ke i skymningen, eller oxå får man bosätta sig i norr, där finns det massor :)

Kram

Sofie sa...

åh. jag längtar åxå tills du är på väg till göteborg. då ska vi göra en miljon trevliga saker!!

Anonym sa...

det var pepp o få över dig!!!